OFFİCE 2010 ETKİNLEŞTİRME – ORİJİNAL YAPMA %100 (Detaylı anlatım) – OFFİCE etkinleştirme 2020



Bu videomuzda; ofis etkinleştirme, office 2010 etkinleştirme, office 2010 orijinal yapma ve office aktivasyon, ayrıca; office etkinleştirme nasıl yaparız anlattık, aşamaları izleyerek office 2010 orjinalleştirme yöntemini uygulayabilirsiniz, videomuz tek tıklama ile office 2010 full yapma metoduna göre hazırlanmıştır, videodaki yöntemle; sizde office 2010 orjinal yapabilecek ardından kullanabileceksiniz, tüm adımları eksiksiz izleyerek office etkinleştirme yapabilir, ofis etkinleştirme ve office 2010 aktivasyon ile microsoft office 2010 etkinleştirmenizi sorunsuz ve detaylıca yükleyebilirsiniz, ofis 2010 etkinleştirme videomuzu izlediğiniz için teşekkürler videoda office 2016 etkinleştirme yaptım ama office 2013, office 365, office 2019, office 2013 vs. hepsinde oluyor, linkler yorumdadır, iyi seyirler.

1. AŞAMA
RAR ve ZİP Dosyalarını açabilmek için,
WİNRAR’ı İNDİR:
(yüklü ise aşamayı atla)

2. AŞAMA
OFFİCE ETKİNLEŞTİRİCİ’yi İNDİR:

NOT: YİNE DE ETKİNLEŞTİRME İŞLEMİNİ YAPAMAYANLAR OLURSA İKİNCİ YÖNTEM ETKİNLEŞTİRME PROGRAMI:

BU DA OLMADI DİYENLER İÇİN,
2020 ETKİNLEŞTİRME KESİN YÖNTEM: (Office + windows seçmeli)

*AÇIKLAMAYI OKUYUNUZ: Virüs programı mutlaka kapalı olmalı çünkü sisteme etkinleştirme kodu entegre edeceği için virüs programları uygulamayı virüs olarak algılayabiliyor, ek olarak net framework yüklü olmalı ve mutlaka yönetici olarak çalıştırmanız gerek. işlemleri benimle birlikte yapınız mutlaka olacaktır, etkinleştirme olmadı ise yukarıda ikinci bir yöntem etkinleştirme linki verdim, onu deneyiniz. “indirme hatası, defender kapanmıyor hatası, chrome başarısız virüs algılandı hatası vb.” için ise aşağıdaki oynatma listemize çözüm videoları attım onları tıklayıp izleyerek tüm sorunlarınızı çözebilirsiniz, teşekkürler.

➤ Linkler’deki indirme işlemlerini yapamayanlar için, öğretici;
✔ Bc.vc link kısaltma nasıl geçilir?
Tıkla:

✔ Turbobit.net’den dosya nasıl indirilir?
Tıkla:

✎ Başlık etiketleri: #office2010aktivasyon #office2010etkinleştirme #öğreticim #ogreticim

★ Sürekli hayata dair öğretici/eğitici içerikler sunuyoruz, yeni içeriklerle karşınızda olabilmemiz için sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi/beğenmeyi unutmayın,

➤ Bizi takip ederek sorularınızı ve önerilerinizi iletin.
◉ Twitter:
◉ Facebook:
◉ Instagram:
◉ Web sitesi:

➤ Bu tarz diğer tüm videolarımıza, oynatma listesine girerek göz atabilirsiniz.
◉ Oynatma listeleri:

Öğreticim’in meraklı takipçileri, öncelikle aramıza hoş geldiniz.

Şimdi, ne iş yapar bu öğreticim birlikte öğrenelim; Teknoloji, sosyal medya, android/ios – windows/mac işletim sistemleri ve diğer tüm yazılımlar, oyunlar ile ilgili (nasıl yapılır, nasıl kullanılır/yüklenir/indirilir vb.) tarzda incelemeler öğretici ve eğitici (tutorial) içerikler sunar.

Kısacası bilişim, teknoloji, gündem ve trend içerikler/uygulamalar ile ilgili her şeyde öğreticim’i görebilirsiniz, kanalımıza aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ücretsiz abone olabilir, öğreticim ailesine katılabilirsiniz.

🔔 Tıkla (abone ol): ➥
✉️ Reklam ve iş birliği için: sekaviral@gmail.com

Bizi seçtiğiniz için teşekkürler 🎓

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/cong-nghe

  • Sayenizde Microsoft Office programlarım etkinleşti. Emeğinize sağlık ve teşekkür ederim.

    S A May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • merhaba hocam e son aşamada hata oluştu dedi. olmuyor

    Enes Kabadayi May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • abi windows 7 kullanıyorum ve office programlarım 2010 bilgisayar güncellemelerim kapalı ve açmak istemiyorum sadece bu office programlarının sürümlerini nasıl yükseltebilirim ?

    jack anderson May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • arşiv bilinmemeyen biçimde veya zarar görmüş diyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

    mehmet saykal May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Merhaba, Winrarı yükledim son ana kadar bir sorun olmadı. Winrar kurulumu oldu diyor ama içine giremiyorum KMSAUTO.exe dosyasını bulamıyorum daha doğrusu, ne yapmam lazım bu aşamada. güvenlik duvarını falan da kaldırdım. Acil lazım

    Şükran Bayram May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Bilgisayarımda worde yazı yazılmıyor

    Adıyaman 02 May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • merhabalar. öncelikle emeğinize sağlık. ancak benim indirdiğim setupta ilk kurulum yaparken key istiyor. bunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız sevinirim.

    Fatih Özgün May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • tebrikler

    Burak Mert Yılmaz May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Ben etkinleştire tıkladığımda o üç tane giden nokta bir kez gidip geliyor ve bitiyor hemen aşağıda siyah kısımda hiçbir yazı gidip gelmiyor ve olmuyor neden acaba ne yapabilirim?

    Barış Yürümez May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • ama 2019 da yapmşsın 2020 yazıyor?

    『Beşir _Føx』 May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • hay Allah razı olsun senden broo

    Boyka BoykA May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • "istenen hizmeti tamamlamak için yeterli sistem kaynağı yok" hatası alıyorum, bir bilgisi olan var mı?

    C. K May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • windowsta aktif edilebiliyormu

    Cyber Rulx May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • linki göremedim yardımcı olursanız sevinirim

    Özlen Köse May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Çok teşekkürler eline sağlık !

    Burak Saraç May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • bende indirme chorme tarafından engelleniyor ne yapabilirim

    vatan altaş May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Çok teşekkür ediyorum. etkinleştirme sağlandı. Sinir bozucu etkinleştirme uyarısından kurtuldum 🙂

    yalcina38 May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Hayir teşekkürler normal indirme çıkmıyor bende

    poncik bella May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • İşe yaradı teşekkür ederim ama kalıcı mı yada ne kadar zamana kadar idere ederim.

    Muhammed Enes Balta May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Güzel bir anlatım ve çalışan bir programı paylaştığınız için çok teşekkür ederim…..

    Yusuf Kara May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Eline diline sağlık. Allah razı olsun.

    Kerem ateş May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • merhaba paylaşımınız için teşekkürler.ben de rar dosyası indirme işleminde sorun oluşuyor.chorme indirmeyi iptal etti şeklinde uyarı verip indirmeyi durduruyor.sorunu nasıl halledebilirim.

    Eray&Enes Atmanli May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Çok teşekkür ederim ben ilk önce olmaz dedim yapamadım sonra yaptım cidden orjinalinden farksız

    KİNG CLASH May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • emeğine sağlık sorun çözüldü

    onur gülırmak May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • iyi anlatmışsın ama bu 2010 degil 2016 degilmi 4.37 de 2016 yazıyo ben bu uygulamayı 10 yıllık bir bilgisayara kuracagım içi soruyorum yanlış anlamayın bide mümkünse 2010 mu 2016 mı biri bana söylesin

    EMİRHAN KAHYAOĞLU May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • ELLİNE DİLİNE SAĞLIK.

    Bugra Celik May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • 2007 nasıl 2010 yapılır

    Güneş Köse May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Size bravo valla harikasınız .Allah razı olsun ….

    Volkan Kaya May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Dostum ellerine sağlık. Fazlası ile iş görüyor.

    Kaan Han BALCIOĞLU May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Teşekkürler dostum.

    MERT. May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • TEŞEKKÜRLER DOSTUM EMEĞİNE SAĞLIK

    KARADENİZ PRODÜKSİYON May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • windows 7 dede geçerlimi?

    KARMA TV May 6, 2020 2:30 pm Reply
  • Çok teşekkür ederim. Videoda anlatılanları aynen uygulayınca etkinleştirdi. Çok iyi oldu. Videoyu hazırlayıp anlatan arkadaşıma tekrar çok teşekkür ederim….