cake Sun Flower purple and creative – bánh sinh nhật hoa tím cách tân và trang trí nhanh (462)



NHO ĐỎ CAKE – Cake Icing Tutorials Buttercream – Cách Làm Bánh Kem Đơn Giản Đẹp

— I made from vegetable fresh milk cream

=====================================================

▽ Subscribe :
▽ Facebook :
▽ Instagramr :

=======================================================
▽ Playlist:

➞ Art CaKe – Bánh Nghệ Thuật –
➞ Wedding cake – Bánh Cưới –
➞ Newbie – Cho người mới –

➞ Flower Fresh milk cream-Hoa Kem Sữa Tươi –

➞ Cake Painting form and doll-vẽ búp bê và hình –

➞ Socola Cake painting form – Bánh Socola và socola hình –

Hello friends ! NHO ĐỎ CAKE would like to thank you very much for your support for NHO ĐỎ CAKE in the past, NHO ĐỎ CAKE hopes his videos will make you happy, and NHO ĐỎ CAKE promises to create more and better videos, more to show it to you guys, if you love NHO ĐỎ CAKE please subscribe to the channel and send it to everyone to watch along with hi hi, once again NHO ĐỎ CAKE thank you very much.

Xin chào các bạn ! NHO ĐỎ CAKE muốn cảm ơn các bạn rất nhiều vì đã ủng hộ NHO ĐỎ CAKE trong thời gian qua, NHO ĐỎ CAKE hy vọng những video của mình sẽ làm các bạn hài lòng , và NHO ĐỎ CAKE hứa sẽ ngày càng sáng tạo ra nhiều video hay hơn , nhiều hơn nữa để cho các bạn xem nhé , nếu thương NHO ĐỎ CAKE các bạn hãy ấn đăng ký kênh và gửi cho mọi người xem cùng với nhé hi , một lần nữa NHO ĐỎ CAKE cảm ơn rất nhiều.

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/meo-vat

  • Um espetáculo maravilhoso parabéns parabéns magnifico

    Sonia Conceição May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Superb

    Ganesh Vidhate May 15, 2020 12:10 am Reply
  • can you send me an e-mail if you give a course in the Netherlands? I am sure it will be busy. so I first

    kwakoe May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Show 👏👏👏👏

    Suelene Revoredo May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Love you sir you are the great love you love you

    Abdur Ajij Sk May 15, 2020 12:10 am Reply
  • ❤️ beautiful! sending my love from Phoenix Arizona

    Amira lisha May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Hermoso trabajo!!!
    Que merengue usa?
    Que Díos le Bendiga!!!!
    Gracias!!!!

    Julio Palacios May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Вы супер. Подскажите пожалуйста какой фирмы используете краски?

    Я понял что Индия, а какая фирма?

    Сергей Картамышев May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Hermoso, yo no soy profesional pero les hago los pasteles a mis hijos y me encanta lo que compartes.

    Juana Estela Alvarez Serrato May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Đẹp quá 😢😢

    Avana Chan May 15, 2020 12:10 am Reply
  • عاشت الايادي انت 👍👍🌹🌹

    Hidar hidar May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Wow que hermoso en verdad me encantan todos tus decoraciones, gusto saludarte Dios te de más sabiduría y gracias por compartir

    Triny Olan May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Super👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Aynur Letifova May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Lindo

    Rai Andrade May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Very good 👌👌👌

    سكنه سكنه May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Как легко и красиво у тебя всё получается! Всё такие же волшебные цветы! Ничего лишнего. Чуть-чуть бусинок – и шедевр готов!!! Мне очень нравится, что ты использовал минимум цвЕта – в основном … сиреневый, белый и зелёный. Ты молодец!!! 👍👍👍

    Валентина Кулева May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Butun tortlarlnlz bir birinden gozel cox super ellerine emeyine salq .

    Orxan Abduleliyev May 15, 2020 12:10 am Reply
  • عاشت ايدك كلش حلوة

    حيدرسلام Alasady May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Wow, what beautiful piping! And those flowers are amazing. But I have to say I wondered why you did such beautiful, intricate piping with the chocolate, only to cover it. Either way though, this cake is gorgeous!

    Joyce Galloway Parker May 15, 2020 12:10 am Reply
  • Very good and nice work