cake much flower brown decoration – bánh sinh nhật nhiều hoa và trang trí nhanh (450)



NHO ĐỎ CAKE – Cake Icing Tutorials Buttercream – Cách Làm Bánh Kem Đơn Giản Đẹp

— I made from vegetable fresh milk cream

=====================================================

▽ Subscribe :
▽ Facebook :
▽ Instagramr :

=======================================================
▽ Playlist:

➞ Art CaKe – Bánh Nghệ Thuật –
➞ Wedding cake – Bánh Cưới –
➞ Newbie – Cho người mới –

➞ Flower Fresh milk cream-Hoa Kem Sữa Tươi –

➞ Cake Painting form and doll-vẽ búp bê và hình –

➞ Socola Cake painting form – Bánh Socola và socola hình –

Hello friends ! NHO ĐỎ CAKE would like to thank you very much for your support for NHO ĐỎ CAKE in the past, NHO ĐỎ CAKE hopes his videos will make you happy, and NHO ĐỎ CAKE promises to create more and better videos, more to show it to you guys, if you love NHO ĐỎ CAKE please subscribe to the channel and send it to everyone to watch along with hi hi, once again NHO ĐỎ CAKE thank you very much.

Xin chào các bạn ! NHO ĐỎ CAKE muốn cảm ơn các bạn rất nhiều vì đã ủng hộ NHO ĐỎ CAKE trong thời gian qua, NHO ĐỎ CAKE hy vọng những video của mình sẽ làm các bạn hài lòng , và NHO ĐỎ CAKE hứa sẽ ngày càng sáng tạo ra nhiều video hay hơn , nhiều hơn nữa để cho các bạn xem nhé , nếu thương NHO ĐỎ CAKE các bạn hãy ấn đăng ký kênh và gửi cho mọi người xem cùng với nhé hi , một lần nữa NHO ĐỎ CAKE cảm ơn rất nhiều.

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/meo-vat

  • Maravilhosamente lindo espetacular um show de beleza parabéns parabéns parabéns

    Sonia Conceição May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • pretti for you flowres 💐🌹🏵⚘🌷🌼🌻🌺

    Claudia gomes c May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • And please also show all nozzles that you use..

    Ideal Girl May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • please please always tell us that how you cut piping bag tip for leaf and other decorations.. please answer how you cut piping bag tip for leaf in this video.

    Ideal Girl May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • bravo

    Cemile Abbasova May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Super

    Orxan Abduleliyev May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Uma decoração, simples, delicada, linda!!!
    Essas flores são um charme, e a rapidez com que voce as fazem, é impressionante!!!!!!!
    👏👏👏👏👏👏👏

    Roseli Tavares de Moraes May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Muito show!👏👏👏

    Italo Mendes May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Question what kind of frosting are you using to decorate they are just beautiful???? I love to watch all different videos but never says the type of frosting…

    shelly lewis May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Happy New Year! And that next year, let's continue watching your wonderful videos!

    Cassius Santos May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Kem anh đánh láng quá trời lun.. em còn bọt 🙁

    Mai Tuyết May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • superrr 😙😙😙😙😙

    Leena Rajan May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • superrr 😙😙😙😙😙

    Leena Rajan May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • j"adore vous regarder faire vos fleurs ,

    simone thonon May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Kolejne cudo! 😘👍

    yty aty May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • 👏👏👏👏👌👌❤

    عبودي عيوني May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Do you every make any cupcakes?????

    Frances Sipple May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • That is the way I make mine……. That is Pretty.

    Frances Sipple May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • عاشت الايادي

    حيدرسلام Alasady May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • 👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍😊😍

    rosario escobedo May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Top o cara e fera

    Betão da massa sc May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Đẹp tuyệt 😍😍😍😍😍ai thích cho play 😍😍😍😍

    kiet nguyen May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Muito lindo parabéns
    Só achei esse suporte do bolo muito grande esses cantos não lhe atrapalham ?

    Francisca Reis Bolos e Dicas de confeitaria May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • how beautiful. what a master piece. God bless.

    Tuttie May 6, 2020 6:37 pm Reply
  • Acum de sarbatori am povestit familiei despre talentul tau si despre realizarile frumoase.Nu am stiut de unde esti si cum te cheama.Te rog sa imi scri.Salut cu respect si admiratie.

    Magdi Bardi May 6, 2020 6:37 pm Reply