Cake decoration-A mysterious art-amazing art – bánh sinh nhật đẹp đọc đáo mới nhất 2020 – 567



NHO ĐỎ CAKE – Cake Icing Tutorials Buttercream – Cách Làm Bánh Kem Đơn Giản Đẹp

— I made from vegetable fresh milk cream

=====================================================
▽ Amazon – Apparatus

▽ Fresh milk cream – Freeze :

▽ Color spray eatable :

▽ Edible Glitter Dust Spray :

▽ Wilton Icing Colors :

=====================================================

▽ Subscribe :
▽ Facebook :
▽ Instagramr :

=======================================================
▽ Playlist:

➞ Art CaKe – Bánh Nghệ Thuật –
➞ Wedding cake – Bánh Cưới –
➞ Newbie – Cho người mới –

➞ Flower Fresh milk cream-Hoa Kem Sữa Tươi –

➞ Cake Painting form and doll-vẽ búp bê và hình –

➞ Socola Cake painting form – Bánh Socola và socola hình –

Hello friends ! NHO ĐỎ CAKE would like to thank you very much for your support for NHO ĐỎ CAKE in the past, NHO ĐỎ CAKE hopes his videos will make you happy, and NHO ĐỎ CAKE promises to create more and better videos, more to show it to you guys, if you love NHO ĐỎ CAKE please subscribe to the channel and send it to everyone to watch along with hi hi, once again NHO ĐỎ CAKE thank you very much.

Xin chào các bạn ! NHO ĐỎ CAKE muốn cảm ơn các bạn rất nhiều vì đã ủng hộ NHO ĐỎ CAKE trong thời gian qua, NHO ĐỎ CAKE hy vọng những video của mình sẽ làm các bạn hài lòng , và NHO ĐỎ CAKE hứa sẽ ngày càng sáng tạo ra nhiều video hay hơn , nhiều hơn nữa để cho các bạn xem nhé , nếu thương NHO ĐỎ CAKE các bạn hãy ấn đăng ký kênh và gửi cho mọi người xem cùng với nhé hi , một lần nữa NHO ĐỎ CAKE cảm ơn rất nhiều.

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/meo-vat

  • какая красивая торт👍👍👍

    Нилуфар Бердикулова May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Wooow 😯❤❤❤❤😚😚😚😚

    Aglaya May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Dạy bánh kem là bao nhiêu tiền vậy bạn

    Hai Ly May 14, 2020 10:23 am Reply
  • so beautiful, it always surprises me where do you find all those designs ?

    Francine Cyr May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Класс👍😁

    Инна Предеина May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Wow so nice

    Deni Imsang Songs May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Будто не из крема, а из ниточек-верёвочек- ленточек-тесёмочек…. Как здОрово получается. Браво! Молодец! Смотрю на одном дыхании 🙂 Мастеру – удачи!

    MultiWikki May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Increíble trabajo, felicidades!!

    wendy jesus sanchez May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Умница,молодец,золотые руки.

    Вера Салманова May 14, 2020 10:23 am Reply
  • The buttercream looks like tooth paste

    anne matti May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Все торты – произведение искусства.!Браво мастеру! С удовольствием смотрю и учусь.

    Татьяна Блозва May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Que riqueza 👏👏👏👏👏👏

    Ana Rodrigues May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Amazing

    Susan L Caldwell May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Muito lindo!😄😄👏👏👏

    Rita de Cassia Da Silva Reis May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Can i ask what type of icing you used?

    Paz Fathallah May 14, 2020 10:23 am Reply
  • wow❤

    berbere amazigh May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Cudeńko.😙👏👌👍😘😍

    yty aty May 14, 2020 10:23 am Reply
  • يااللة فن وذوق ومزيد من التقدم ان شاءاللة تسلم اليادي متابعتك من العراق 🌹💐

    حسين البصراوي May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Magnífico Esplendoroso lindo perfeito parabéns parabéns parabéns

    Sonia Conceição May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Arte y belleza en tus manos, felicidades.saludos

    Olga Sedano May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Usta boncukmu yediriyoson usta😛😛😛

    Enğin Yilmaz May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Bu güzellik beni benden aldı yine 😊😊😊😊

    Enğin Yilmaz May 14, 2020 10:23 am Reply
  • Сладкое искусство! Браво мастеру!!!

    Надежда М May 14, 2020 10:23 am Reply
  • What kind of icing are you using