cake decorate chocola & fresh milk cream – bánh kem đẹp với socola ngon (301)



NHO ĐỎ CAKE – Cake Icing Tutorials Buttercream – Cách Làm Bánh Kem Đơn Giản Đẹp

— I made from vegetable fresh milk cream

=====================================================
▽ Amazon – Apparatus

▽ Fresh milk cream – Freeze :

▽ Color spray eatable :

▽ Edible Glitter Dust Spray :

▽ Wilton Icing Colors :

=====================================================

▽ Subscribe :
▽ Facebook :
▽ Instagramr :

=======================================================
▽ Playlist:

➞ Art CaKe – Bánh Nghệ Thuật –
➞ Wedding cake – Bánh Cưới –
➞ Newbie – Cho người mới –

➞ Flower Fresh milk cream-Hoa Kem Sữa Tươi –

➞ Cake Painting form and doll-vẽ búp bê và hình –

➞ Socola Cake painting form – Bánh Socola và socola hình –

Hello friends ! NHO ĐỎ CAKE would like to thank you very much for your support for NHO ĐỎ CAKE in the past, NHO ĐỎ CAKE hopes his videos will make you happy, and NHO ĐỎ CAKE promises to create more and better videos, more to show it to you guys, if you love NHO ĐỎ CAKE please subscribe to the channel and send it to everyone to watch along with hi hi, once again NHO ĐỎ CAKE thank you very much.

Xin chào các bạn ! NHO ĐỎ CAKE muốn cảm ơn các bạn rất nhiều vì đã ủng hộ NHO ĐỎ CAKE trong thời gian qua, NHO ĐỎ CAKE hy vọng những video của mình sẽ làm các bạn hài lòng , và NHO ĐỎ CAKE hứa sẽ ngày càng sáng tạo ra nhiều video hay hơn , nhiều hơn nữa để cho các bạn xem nhé , nếu thương NHO ĐỎ CAKE các bạn hãy ấn đăng ký kênh và gửi cho mọi người xem cùng với nhé hi , một lần nữa NHO ĐỎ CAKE cảm ơn rất nhiều.

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/meo-vat

  • 👍👍👍👍👍👍

    Ирина Путилина May 13, 2020 12:11 am Reply
  • hola mi amor

    Javito7u7 May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Nhìn như có 1 quả kiwi bên mình vậy .Nhìn thèm dễ sỡ

    ARMY luôn luôn . Bên Bts May 13, 2020 12:11 am Reply
  • какой занятый кондитер даже нет времени соусники нормально потавить,просто бросает интересно а сколько рецептов вы придумали сами.

    Людмила Полищук May 13, 2020 12:11 am Reply
  • 👩‍🍳👩‍🍳👩‍🍳👩‍🍳👩‍🍳👩‍🍳

    Masiah K May 13, 2020 12:11 am Reply
  • nhìn bánh kem hấp dẫn. video bổ ích. Mình đã ủng hộ xem, like và đăng ký kênh bạn đầy đủ. Chúc bạn phát triển. Rảnh qua ủng hộ tương tác mình nhé!

    Hải Canh Cà May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Поделитесть рецептом крема, пожалуйста! Очень прошу!!!

    Liya Kot May 13, 2020 12:11 am Reply
  • i just want to know the recipe for the frosting

    markjwu May 13, 2020 12:11 am Reply
  • You are so talented!! You have amazing creativity!! All your decorations are stellar! Thank you for sharing your talent to us!!

    Tori Jones May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Que bello me encantó que arte tiene Dios lo bendiga

    Sonia Mora albino May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Magnífico Esplendoroso chic amo o seu trabalho parabéns parabéns parabéns parabéns

    Sonia Conceição May 13, 2020 12:11 am Reply
  • 멋있는 축하케이크 만드는 동영상 이네요. 제과점에서 흔히 볼 수 없는 뭔가 조금 특별한 축하케이크가 소중해 보이며 먹음직스러워 보여요.
    (민족과 민족이 맞서 일어나고 왕국과 왕국이 맞서 일어날 것이며, 곳곳에 식량 부족과 지진이 있을 것입니다. 이 모든일은 진통의 시작입니다.-마태복음 24:7 8
    많은 거짓 예언자가 일어나 많은 사람을 잘못된 길로 인도할 것이며, 불법이 증가하여 많은 사람의 사랑이 식을 것입니다.-마태복음 24:7,8
    의로운 자들은 땅을 차지하고 거기서 영원히 살 것이다.-시편 37:29
    하느님께서는 세상을 매우 사랑하셔서 자신의 독생자를주셨습니다. 그것은 그에게 믿음을 나타내는 자는 누구나 영원한 생명을 얻게 하려는 것입니다.-요한복음 3:16
    그분은 그들의 눈에서 모든 눈물을 닦아 주실 것이다. 더 이상 죽음이 없고, 슬픔과 부르짖음과 고통도 더는 없을 것이다. 이전 것들이 다 사라져 버린 것이다.-요한 계시록 21:4)

    (당뇨, 혈압,암환자는) 네 저수조(방광)에서 (나오는) 물(본인 오줌)을 마시고, 네 우물에서 흐르는 물을 마셔라.-잠언 5:15

    김종성 May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Verry buttfuly good job

    Crystal Landry May 13, 2020 12:11 am Reply
  • lindos seus bolos parabéns tudo de bom …

    comidas da iranete Carlos May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Геморроя дофига, а результат вообще непонятен. Чем бы полезным лучше занялся.

    Polina Viardo May 13, 2020 12:11 am Reply
  • تنها،حمزه،کمک،

    Bashir Jan May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Что за крем этот белый

    красота J7 May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Un bonjour de la France. Tu es très doué.. Un artiste. Tu utilise de la chantilly pour tes déco ?

    Rebecca Barras May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Искусство вкусненькое и Мастерство!

    Инна Грушковская May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Bella la decoracion!; pero no usó guantes, oh, oh!

    Maria Brito May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Lindo 😍😍😍👏🏾👏🏾👏🏾

    marcia santos May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Shum modela te tortve te bukura,ju lutemi me perkthim shqip

    Magribe Beciri May 13, 2020 12:11 am Reply
  • 🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷💖💖💖💖💖💖. Vous êtes merveilleux continuer à nous faire rêver bise à vus

    Pascale Tiracsek May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Ficou top demais 💖

    Silvana Henrique May 13, 2020 12:11 am Reply
  • А это вообще съедобно??? Почему кондитер без соответствующей одежды, без перчаток и маски? И что за гадюжник у него на рабочем столе? Фуууу!

    ляляля труляля May 13, 2020 12:11 am Reply
  • 8

    Socorro Vital May 13, 2020 12:11 am Reply
  • Süpersiniz 👍👍👍

    Isax Behbudov May 13, 2020 12:11 am Reply
  • That cake looks like, that at any moment it's gonna fly away…

    Debbie Smith May 13, 2020 12:11 am Reply
  • 100000000000👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Jocileia bora Bora May 13, 2020 12:11 am Reply
  • This man is extremely talented with his decorating !!!………..WOW !!!!!

    georgie hollander May 13, 2020 12:11 am Reply