cake decorate chocola beautiful and art – bánh kem socola đẹp và ngon (300)



NHO ĐỎ CAKE – Cake Icing Tutorials Buttercream – Cách Làm Bánh Kem Đơn Giản Đẹp

— I made from vegetable fresh milk cream

=====================================================
▽ Amazon – Apparatus

▽ Fresh milk cream – Freeze :

▽ Color spray eatable :

▽ Edible Glitter Dust Spray :

▽ Wilton Icing Colors :

=====================================================

▽ Subscribe :
▽ Facebook :
▽ Instagramr :

=======================================================
▽ Playlist:

➞ Art CaKe – Bánh Nghệ Thuật –
➞ Wedding cake – Bánh Cưới –
➞ Newbie – Cho người mới –

➞ Flower Fresh milk cream-Hoa Kem Sữa Tươi –

➞ Cake Painting form and doll-vẽ búp bê và hình –

➞ Socola Cake painting form – Bánh Socola và socola hình –

Hello friends ! NHO ĐỎ CAKE would like to thank you very much for your support for NHO ĐỎ CAKE in the past, NHO ĐỎ CAKE hopes his videos will make you happy, and NHO ĐỎ CAKE promises to create more and better videos, more to show it to you guys, if you love NHO ĐỎ CAKE please subscribe to the channel and send it to everyone to watch along with hi hi, once again NHO ĐỎ CAKE thank you very much.

Xin chào các bạn ! NHO ĐỎ CAKE muốn cảm ơn các bạn rất nhiều vì đã ủng hộ NHO ĐỎ CAKE trong thời gian qua, NHO ĐỎ CAKE hy vọng những video của mình sẽ làm các bạn hài lòng , và NHO ĐỎ CAKE hứa sẽ ngày càng sáng tạo ra nhiều video hay hơn , nhiều hơn nữa để cho các bạn xem nhé , nếu thương NHO ĐỎ CAKE các bạn hãy ấn đăng ký kênh và gửi cho mọi người xem cùng với nhé hi , một lần nữa NHO ĐỎ CAKE cảm ơn rất nhiều.

Nguồn: https://baovnexpress.com

Xem thêm bài viết khác: https://baovnexpress.com/meo-vat

  • Espetacular Fantástico arrasou parabéns parabéns parabéns

    Sonia Conceição May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Nho, you re awesome , I am your big fan.

    VBi art May 5, 2020 7:31 am Reply
  • I really like this design, to bad you didn't have the same colors for the flowers though, I think that would have been spectacular like all your cakes are. But, don't misunderstand me, I love all your work!❤

    Carol Anderson May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Excelente trabalho ✌️👍👍👍👍👍👍

    Tico Bueno May 5, 2020 7:31 am Reply
  • عاشت ديك يا ورد

    حسن حسين May 5, 2020 7:31 am Reply
  • yummy

    le dang May 5, 2020 7:31 am Reply
  • What kind of cream do you use?

    Paoloxdfgfdftgdsswweygjydh Volk May 5, 2020 7:31 am Reply
  • lindos,

    Francisca Ferreira May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Nyycccccc cake

    jugnu jugnu May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Your creations are so perfect! I love all of them! Keep on! 👏🏻

    Ezo Ketmen May 5, 2020 7:31 am Reply
  • nhìn muốn tới sinh nhật quá đi

    Dưa hấu daoygk90 May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Congratulations on video 300! You amaze me with your lines and perfect cakes. As always, just beautiful. ❤️

    Vickie Keeton May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Lindíssimo! Eu amo seu trabalho. Impossível dizer qual o mais belo. 💚💚💚Belo! Belo!!!!!!!!!

    Dilu Villamarim May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Нет предела фантазии. Браво!!!!

    Любовь Осадчая May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Какие цветы потрясные! Ну просто сказка!

    Елена Ким May 5, 2020 7:31 am Reply
  • К Р А С О Т А !!!!!!!! Как всегда,очень талантливо и очень красиво!Б Р А В О!

    Елена Ким May 5, 2020 7:31 am Reply
  • 😍😚😘انت رائع جدا 🤗😙😉

    مصطفى حسين May 5, 2020 7:31 am Reply
  • روووووووعه

    فاطمه كيك May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Awesome…

    Sanjay Tiwari May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Super👌👌👌👌

    HEM's Kitchen May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Siempre hermosos diseños.
    Gracias.
    Saludos desde México.

    Esther Hernández Domínguez May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Congrats on your 300redth video! I love watching your methods and techniques!!

    Tina Gostling May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Excelente beatiful

    Gsona Apol May 5, 2020 7:31 am Reply
  • Excelente decoración muy muyyy elegante. Me gusta, un saludo especial de tu amiga de Oaxaca, Oax.

    Becki Sanchez May 5, 2020 7:31 am Reply
  • МОЛОДЕЦ.👍👍👍ОЧЕНЬ КРАСИВО.👏👏👏💓